079aslankuzusu kac aylık bırakmaya calısın ben bıraktım sallamayı 2-3 gunde alıstı sonra tekrar sallamaya alıstı daha da bırakamadık. Kucukse hıc durmayın derım. Dsllamaya devam edeceksenız ben bırkac kat bez koyuyordum carsafı katlayıp yastıgın ustune cok koydum daha az terledı o zamanlar. Muhtemel yastık ıcındekı malzemeden dolayı terlıyordur