Kızlar merhaba kızım bir hafta sonra dokuz aylık olucak. Ek gıda da tokezliyoruz çorbamsi şeyleri yemiyor ve çok zorlanıyorum siz neler yapıyorsunuz.sevmediyse asla yemiyor o kadr ugrasiyorum ama olmuyor.yumurta peynir de çok az yiyor.
Et suyu, tavuk suyu çok vermedim daha çok şart mı yani.onunla yaptığımda da yemedi.
Yoğurt çok seviyor bı tek o .bir de bisküvili meyveli karışımı çok seviyor napcm bilmiyorum.
Emzirmiyorm beş ay emdi sadece mama içiyoruz.
Fikirlerinizi paylasir misiniz neler yapmaliyi. Tuz falan atmadigimiz icinde yemiyor olabilir ya bilmiyorum