Mira35- öncelikle çok geçmiş olsun Rabbim şifa versin. Benim bebeğim tam 35 haftalık doğdu 15 gün yoğun bakımda yattı. Enfeksiyon, solunum problemi ve aynı şekilde beyin damarında kanama sebebiyle. Önemli olan hangi seviyede kanama olduğu benim bebegimdeki G1 seviyesinde kanamaydi kendi kendine durdu şu an 8 aylık 6 ayda bir emar çekiliyor çünkü kendini tekrarlama riskine ve kanamadan dolaylı beyinde ya da vücutta bir hasar bırakma riskine karşı. Çok şükür su an öyle bir durum yok. Bu süreçte önemli olan annenin kendine iyi bakması ve pozitif düşünmesi