23 günlük bebeğim sabah 2 kere normal öksürdü 4-5 kere hapşırdı ama herhangi bir rahatsızlığı ağlaması huzursuzluğu yok akşamda anneme yemeğe davetliyiz çok tereddütte kaldım çıkarayım mı çocuğu hasta mıdır yoksa normal midir internette yenidoğanların öksürmesin hapşırması ve hıçkırığı refleks olduğu yazmış bu arada bebeğim her 2 - e günde bir hapşırığı vs oluyor