Defnem20 Benim ablam doğuştan tıp 1 diyabet hastası. Ve şuan 2 yaşında sağlıklı bir evladı var. Gebelik süresince doktorlar çoğunlukla olumsuz konuştu normal doğum zaten yapamazsin dedi ama ablam her şekilde bu doğumu gerçektirmek istediğini söyledi. Ve normal doğumla sağlıklı bir doğum gerçekleşti. Her şey Rabbimden öncelikle bol dua et önce Allah’a daha sonra da doktorlara bırak.🙏