Kızlar selamlar. Bebeğim artık 3.5 aylık oldu yava syavas oto koltuğu bakmamızin zamanı geldi
Kullanıp memnun kaldığınız marka ve modelleri yazar mısınız 🙏 bu konuda çok tecrübesizim.alirken hangi özelliğe dikkat etmek lazım şimdiden çok teşekkür ederim 🙏