Bebeğim bir haftadır uyuyorda uyumuyor. Kısa kısa gecede gündüzde. Saat başı kalkıyor ses olmasa bile kalkiyor igh igh diyor hep . Önceleri uykuya zor geciyorduk ama en azından iki üç saat deliksz uyuyordu. Şimdi uykuya kolay geciyoruz ama hemn uyaniyor. Geri devam ediyorum aynı sekil. Bu seferde devamlı uyut beni diyor yarım saat duruyor tekrar gozunu yüzünü ovaliyor. Ve durmadan emmek istiyor . Bu atak mi acaba yada devamlı böyle mi gidecek