Pnr-talha canyarim bizde 8 bucukta kalktik yataktan ama nasil uyuduk bi sor 1-2 saate kalkip agladi gazdan sersem gibiyim 🤦♀️sonra sabah yapincada keyfine diycek yok gulucukler saciyor pasam 😅😂
canyarim @Pnr-talha oy kurban olurum 😂 bence bizim bebecikler gece emzirip yatırdığımız için direk gaz içerde kalıyor ondan ağlıyor, senin bıcır kaç aylık buarada 🥰
Pnr-talha canyarim aynen sabaha karsi gaz birikiyor uyuyamiyorlar bende oyle dusunuyorum 😣 benimki 58 gunluk seninki nekadarlik cnm ☺️