Elika00 Nazli0242 minicik bir yerinde dene stilex daha kötü yapmazsa alerji kremi stilex. Barsa kantaron yağı fa sürebilirsin
elizabeth Nazli0242 bazı kremler bebeklerin cildini daha kötü yapıyo. Kızım doğduğu zaman isilik olmuştu ne kullandıysam daha da azdırdı. Bi doktorunuza danışın bence o bişey önersin daha çok küçük teni çok hassas su taze cildi var.
Kadifemsii Nazli0242 alerji değildir belki . Yeni doğanlarda o dediğiniz sivilceler çıkabiliyor ve kendiliğinden geçiyor sadece temizleyin su ve temizleme pamuğuyla .