Kızlar bebeğim haftaya 3 aylık olacak. 40 m çıktıktan 1hafta sonra adet gördüm ama aşırı coktu saat başı üstüme geçiyordu hasta bezi kullandım 10 gün dr metiler verdi parça kalmış olabilir ilaç kullan kesmezse gel kürtaj yapacağım dedi. İlaçla durmuştu kanamam 2 gün önce yine adet oldum tam 1 ay sonra bu sabaha kadar normal geliyordu ama yine aşırı kanama var bu durum normal mi ya? Yada parça kalmış olsaydı ilaç kanamayı yine de durdururmuydu 1 ay geçti ilaç kullanmıyorum sonuçta herhangi bir kanama olmadı yine kanama olmaz mıydı bu dönemde kafam karıştı. Sabah bi kalktım yatak üstün başım her yer berbat 😫