Ceylan-polat 2 buçuk aylık oğlum var yüzüstü yatırmak istiyorum çünkü koyar koymaz gözlerini kapatıyor ama bir iki dakika sonra acincada yüzünü yatağa çevirip yalamaya başlıyor yatağı öyle kalıyor boğulacak gibi.
Arelmommy Ceylan-polat Oğlum 2.ayından beri yüzüstü yatıyor ve asla sırt üstü yatmadı ağladı şuan 5 aylık hala yüzüstü yatıyor çok şükür bir sorun olmadı sürekli kontrol ediyordum ama şimdi kafasını çevirebildiği için biraz daha rahatım dikkat et canım bebişine
Sontvbukucu Ceylan-polat 6 aydan önce yüzüstü yatırmak tehlikeli. Yani bilimsel kaynaklar bu şekilde soyluyor.
Ceylan-polat Elika00 şöyleki zaten yatırmiyorum . Yatırmak isteme sebebim nadirde olsa yatirdigim zamanlar hemen uyuyor ama diğer bütün denemelerim fos yatağı yalıyor . En önemli sebepte çok kusan bir bebek olması. Yan yatınca da rahat edemiyo uyumuyo öyle şeyler işte
Ceylan-polat Arelmommy ben sürekli bakarım hiç sorun değil ama yatmayan bebekte yatmıyor heralde yüz ustu
Ceylan-polat Sontvbukucu anladım o zaman yastiksiz daha sağlıklı kafaları daha yan duruyor en azından
Sontvbukucu Ceylan-polat ilk 2 yil yastıksız ill 6 ay sirt üstü guvenli pozisyon oluyor zaten. Bide uyku tulumu kullanmak. Battaniye kullanımı da tehlikeli. Oyuncak vs yatağında bisey olmamali