TgcDvc Bizde öyle🥺 sabahın 5 inde full enerji kalkıp oturuyor (şükür ki her gece değil) ama 1 den sonra uyku çok bozuk,bölük bölük..
Komşumun bebesi hep ağlayarak canı yanmışcasına uyanırdı Allah allah derdim aman benim ki böyle değil,tam da şimdi öyle oldu cırlayarak uyanıyor🤷🏻♀️
1 yaşta güncelleme geliyor bunlara demek😄