ihsanbebek Aptamil kullandık başta sonra sma aldım kilosu galan iyiydi sonra bianda iştahsızlaştı sonra aptamil verdik kendine geldi ama mamayı veriyoruz kakayla hemen atıyor kilo alımıda neredeyse durdu napacam bilmiyorum 3.hafta olacak böyleyiz
Elif_kaya42 Benim de ilk zamanlar sütüm azdi . Aptamil kullandık ama çok sancı ypti . Sonra ama kullandik bişey olmadı. Şimdi kızım 2 aylık şükür emdikçe sütüm de geldi. Mamalar çöp 😁😁