Kizlar bebeğim bir hafta sonra 10 aylık olacak. Meme ve mama birlikte gidiyoruz. Ek gıda yemiyor. Ağzına bir şey girdiginde kusma refleksi yapıyor.ilk aylar sorun etmedim ama artık 10 aylık olacak.uzuluyorum. çorba, meyve, sebze, püre, muhallebi vs her şeyi denedim.tatli şeyler ekstra midesini bulandiriyor. Ne yapmam gerek öğün falan yemiyor kafama çok takar oldum. Bir de uyku problemi var uyumuyor. Yani gündüz uykusu yok hiç. 4 ya da 5 gibi uyanıyor. Gece de uyumuyor 23 falan gibi zorla uyutuyoruz resmen, 20 de başlıyoruz uyutmaya ama yok.