Nurr31 11 gün önce 36+3de preklamsiden kaynaklı doğum yaptım. Bebegim şuan yogun bakımda solunum sıkıntısı ve enfeksiyondan kaynaklı aynı zamanda riskli bi gebelik gecirdim gebelik sekeri vs. 2 kere topuk kanı alınmiştı dün saglik ocagindaki ebemiz mail geldi 3. Topuk kanı alinmasi gerekiyo dedi basina boyle bisey gelen varmı 3. Kan neden istenir
Selin1234 Nurr31 bir problem çıkınca istiyorlar ama bazende kan bozuk okuyor o zaman ekrandan istiyorlar
Elika00 Nurr31 içinizi ferah tutun bekleyin bazen tahlil yapan srkadaşların sorumsuzluğundan bile istiyorlar arayıp öğrenebiliyorsun diye biliyorum ama
Mavis34 Nurr31 normalde 2 tane alınıyor bunların birinde değerle normalin dişi çıkarsa 3.kez isteniyor. Bende preklamsiden 36+0 da doğum yapmıştım şeker ve tansiyonda vardı kanamam başlamıştı bebeğinin kalp atışları bozulmuştu. 10 gün kadar yoğun bakımda kalmıştı şimdi 1 yaşına geldi çok sukur inşallah sende sağlıkla büyüt bebegini
Nurr31 Elika00 yogun bakimda oldugu icin bebegim oranin hemsireleri alip gonderiyo sordugumda biz goremiyoz diyolar , nereyi aramam gerekiyo baska bilginiz varmi
Nurr31 Mavis34 cok şükür 🤲 insallah bizimde bisey cikmaz ister istemez kafami toplayamiyorum dusunmekten
Aslanbebek38 Nurr31 canım bizdende öle istedi. Hayta bizde çok korktuk. Ama alan ebe tam alamamış ve kanı makine tam okumamış. Boşyere çocugumun canı acıdı.
Elika00 Nurr31 sağlık bakanlığını arayın ben zamanında verdiğimizde herhangi birşey çıkmazsa sizi aramazlar ama merak ederseniz siz arayıp sorabilirsiniz demişti
ZMM90912018 Nurr31 çok geçmiş olsun canım bnmde 36+3 te açılma ve kasılmadan dolayı erken doğum yaptım bnm kızımında solunum sıkıntısı varmış 6 gündür yoğum bakımda sizin kaç gün oldu taburcu olmasıyla ilgili birşey söyledi mi doktor
Nurr31 ZMM90912018 11 gün oldu bugün de kendi basina ne zaman nefes alip vermesi duzelirse vede enfeksiyonu ne zaman biterse evde bakabilecek seviyeye gelene kadar burda diyolar
Twinlife Çok geçmiş olsun umarım yanlış alınmadan kaynaklıdır. Bizim de başımıza geldi bebekte bir rahatsızlık çıktığı iÇin düzelme var mı diye alıyorlar
ZMM90912018 Nurr31 aynen bizdede öyle kendi başına nefes alıp verebiliyorsa birde beslenmesinde de sıkıntı varmış süt miktarını arttıramıyorlarmış kusuyormuş. Allah sağlıkla kucağmıza gelmelerini nasip etsin canım inşallah biran önce toparlar
BARTUMOM Nurr31 oglumdanda 3 kez aldılar yanlış çıkmış sonuç ama biz emin olmak için hastanede özel olarak yaptırdık koldan alınan kanla garanti sonuç almak için içinizi ferah tutun
Nurr31 BARTUMOM bu gibi durumlar yaygin olarak oluyo demekki , cok dolu kafam neyi dusuncegmi sasirdim oglumun yogun bakimda olusunumu , kan sonyclarinimi kendi dikislerimimi , süt meselesini öyle parçalara ayrildimki
BARTUMOM Nurr31 çok iyi anlıyorum sizi benzer şeyler yaşadım bende hepsi geçti şükür şuan 22 aylık oldu bol bol dua edin karanlığın sonu aydınlıktır 🙏
mashaa Nurr31 aynı şekil bende 35. Hafta doğum yaptm bebeğim yoğun bakımda kaldı 3. Topuk kanı için aramışlardı. Biz öğrendik ki 2. Si düzgün alınamadığı için 3. İstenmiş. Bende çok korkmuştum. Ama bize ebemiz bir sorun olsaydı neden olduğunu söylerlerdi demişti. Merak etmeyin bişeyi yok Allah ın izniyle