Gamze225 sütünün az olduğunu nasil anladin. Makineler güzel cekmeyebiliyor. Seni yanıltabilir. Cocugun bez sayısı ve kilo alımına bakabilirsin. Ben de sütüm az diye cok yipratmistim kendimi. Meğer makinadanmis. Sütümun az olmasıni unuttum ve emzirmeye devam ettim. Cocuk acliktan aglamiyorsa sıkıntı yok. Bu arada ben de sezaryen oldum hemen gelmişti. Bir de ılık dus alıp masaj yapabilirsin, bol su. Millet ac geziyor cok sütü oluyor yine de. Bebegin ihtiyacina göre süt oluşumu bence. Anneye bağlı değil.