Selim132402 bebeğim 37 günlük. Doğduktan sonra hiç sarılık riskimiz olmadı Allah'a şükür. Ama yinede göz pınarında cook çok açık sarı renk var. Bu ne demek ve ne zaman geçer
Svmgncr Selim132402 benım bebegım 2 aydır oyle ılac kullanıyoruz masaj yapıyoruz uzun suruyormus ıyılesmesı damar tıkanıklı var bızde
Selim132402 Svmgncr gerçi göz kontrolu hiç olmadık. Ekimde gideceğiz inşallah. Bakalım bize ne diyecek eğer o zamana kadar geçmezse
kuslokumu Svmgncr Geçti mi sizin ? Biz 5 aylık olduk hala akıyor masaj yapıyoruz 1 yaşa kadar masaj dedi doktor düzelmezse ameliyat 😔