Kızlar ogluma ek gidaya geciş tadım asamasındayız . Dr lar genelde oneriyorlarmış bir tanidikta ciğ sütten yapma daha agir oluyo bebekler icin dedi bu yont önerdi. İcimin cam gunluk sutleriyle Ben de yaptim oldu😂 cokta guzel oldu tadı kivami bal gibi ama sizce zararlimidir yani yapan var mii ?? 🤔