Kızlar oğlum 4 aylık ilk dogdunda enfeksiyon dan yedi gün yoğun bakımda kaldı eve geldik 27gunlukken hastlanadi oksuruk vs antibiyotik kullandık geçti 3ayllikende hastalandı okusuruk vs ama ilaçsız atlatik bugün yine okusuruyo nerde yanlış yapıyorum anlamıyorum kendime çok kızıyorum gurbetteyjm gözümü oğlumla açiyorum iş güç hiç bsy doğru düzgün yapmiyorum terletmemmeye dikkat ediyorum markete bile gitmiyorum ustumesin diye bugün yine oksurdu ne yapamam lazim 😞