Esilaannesi Ocean d vitamini 400 uı yazan var 1000 uı yazan var hangisini ve günde kaç damla ya da fıs olarak kullanıyorsunuz ? Bebeğim 2 buçuk aylık
D_vitamini Esilaannesi merhaba canım 400 olanı bebeğine uyan damla sekilinde vermek istersen 3damla fis şekilde kullanırsan 1fis yeterli olacaktır .
Ceremua Esilaannesi 2 aylık bebeğim, 3 damla veya 1 fıs olarak söyledi doktor. 400 uı olanı kullanıyoruz.
Elif9292 Doğumdan itibaren her gün, tercihen öğlen saatleri 400 olandan 1 yaşa kadar 1 dış 1 yaş sonrası 600 olandan hergün 1 fıs, ne zamana kadar kullanılır ona Dr karar verir
Mercan28 PamukPrensesannesii yanlış söylemiş olabilir 4 aylık benimli doğduğundan beri 3 damla veriyorum
Mimoza-kizim Esilaannesi 400ıu bebekler icin 1000ıu yetiskinler icin 400luk olanı gunde 1 kere 1 fıs öğlenleri vermen daha iyi olur emilimi öğlen daha fazla oluyor