Bebeğim 9aylık 1 aydır aşırı bir kabızlığı var hep gazlı bir bebekti ama böyle bir durumla yenidoganken bile karşılaşmadık. Mama kullanıyoruz doktorumuz sulandirarak ver dedi enterogermina başladık masaj vs yapıyoruz leğene ılık su ile oturuyorum karni yumuşasın diye. Bazen karın ağrısından çok ağlıyor 2 kere fitil verdik o bile işe yaramadı çocuk kap katı kaka yapıyor. Son 1 haftadır yüzünde alerji belirtileri çıktı daha önce de olmuştu alerji testi yaptırdık sadece yumurtaya çıktı ve ek gıda konusunda o kadar çok dikkat ediyorum ki size anlatamam. Ama neyin böyle gaz yaptığını kabızlık yaptığını bulamıyoruz bebek sabaha kadar ayy diye agliyo acıdan 😪