Busranehirmila bnm oğlumda öyleydi aksine emzik olduğu için çok uyanirdi düşerdi ağzından amq çok şükür alıştı inan alışır 3 gün müsade edin alisacaktir konuşun bol bol söyleyin abla oldun, koptu emziğin vs.gibi şeyler söyleyin onundq faydası olur bende üzülmüştüm biraktiririyom diye☺️ ama iyikide biraktirdim çünkü yemeklerden sonra hemen emzik istiyodu sürekli agzindaydi biraktirdik yemesi düzeldi konuşması,uykusu düzeldi şükür inşallah sizinkide kolay olur❤️