Moondem ben cepte şok tan yapmistim. Şube teslim veriyorlardi. Aldigim urun yani kendilerine gelen ürün kırıktı. Ben de musteri hizmetlerini arayip iptal ettirdim odeme kartima iade oldu. Ped gibi seyler kirilmayacak seyler zaten de ama adrese teslim var mi bilmiyorum. Kargoya mi veriyorlarmis? Yoksa en yakin personel mi getiriyor anlamadim