AsafAyaz iki haftalıkken falan annem bnden habersiz vermiş inan onun kavgasını yaptım😄ondan sonra gene bnden habersz vermiştir eminim ben de 2aylıkken falan çay kaşığıyla vermeye başladım doktora danıştım mama içiyorsa çay kaşığıyla ver zararı olmaz dedi şimdi 5,5 aylık ve su içmeyi seviyor bir zararı olmadı olmaz da. Çok geçe bıraksam belki su reddi olabilirdi