Dedemden çok büyük topraklar miras olarak kaldı babamlara ama paylaşımda sorun yaşandı ve şimdi ihaleye çıkacak arsalar. Babam tek başına belki alır ama zorlanır o yüzden yarısıjı sen al diyor bana. Benim için bu tarlaları almanın hiç bir karı yok sadece babam yabancı almasın istiyor. Siz olsanız babanız için böyle bir yatırım yaparmısınız?