Mryozg kizim 6aylik ve bizde 5ay boyunca aptamil kullandik son zamanlarda kabiz yapmaya basladi kusuyodu cok degistirdim bende similac aldik cok memnunum bide zeytinyag koyuyorum sabah aksam mamasina denemeni tavsiye edrim cok rahatlatiyo kabiz deyince doktorumuz 1cay kasigi sabah aksam koy demisti