Sezeryanla doğum yaptıgim için ilk günler sütüm gelmedi.hastnede sarilik olmaması için biberonla süt verdik ve sütüm gelene kdr biberon kullandık. Çok şükür sütüm geldi ama bu sefer bebeğim kesinlikle mememi tutmuyor vermeye çalıştgmda çıklik çığlığa ağlıyor. Bu durumda nasıl bir yol izlemem lazm başina gelen var mı acaba, sütüm var bebeğim emmiyo 🙄