Yakamos çok ufak suan deldirmeyin. Sağlık bakanligi 2 yastan once kulak deldirmeyi uygun bulmuyormuş zaten. Ben 1,5 yasinda deldirmek istedigim de hiç bi eczane delmedi. Biraz daha büyüdü hem kendisi istedi daha iyi oldu. 2, 5 yaşındaydi deldirmek istediginde. Böyle seylerde cocuga anlatmali ve acimayacak diye kandirilmamalı. Aciyacagini soylemeli ki aranizdaki guven sarsilmasin kandirildigini hissetmesin. Söyleyeceklerim bu kadar 🤭