Nisakusum oksizinc %40 olan iyi geliyor hamazincten cok cok iyi yuzde 40 lık olanı ıyı buna dıkkat edın. Sudokremle karısık da kullandıgım oldu travazolla donusumlu de deneyebılırsınız ama bu dedıgım kremı mutlaka deneyın derim. Evde bitti alacagım netten, buyuk boyu rahat bir sene gidiyor