Melissamom Damlafatma sizin konu baskaymis 😌 evet o aylarda benim bebegim de hep yirtiyordu incecik tirnakla nasil da basariyorlarsa 🙃
Ayseey Aabb kısma imkanınız yokmuş o zaman yattıgonız odanın petegini kapatın canım kapı açık kalsın diğer odalardan gelen sıcak yeterli olur