26 aylık oğlum var bu ara bi kısır döngü içindeyiz ondan bize bizden ona sürekli bulaşıyor ve hamileyim . Dün akşam yine burun akıntısı tıkanıklgı yüzünden sabahladık annem peditus verebilrsin artık dedi ama kendi doktorum ilaç vermiyor , kendiliğinden iyileşmesini beklediğim zamanda 10 günü buluyor yani en hafif olan grip ilacı hangisi sizce bugün alıp en azından 2 3 gün vermek istiyorum kolay atlatalım diye