Esra-3423 O ne? bizimde kilo sorunumuz var 1 yaşında 8 kilo herkes çok zayıf diyor ama ne yapayım yemiyor yemiyor yemiyor 😭
ilknurb06 Esra-3423 herkesin ne dediğini boşverin. Bu durumda persentil tablosundan ziyade bebeğin cinsiyeti ve doğum kilosu önemlidir. Bu şartlar altında doktorunuz ne dedi ?
Esra-3423 ilknurb06 doktorumuz kendi ayındaki bebeklerin 2 kilo gerisinde dedi. Eğer güzel beslenipte kilo almasaydı umruma gelmezdi ama yemediği için zayıf bunu bilmek üzüyor beni.
Esra-3423 Fakat alerjimiz var süt ürünlerine bu yüzdende sıkıntılıyız doğduğu günden belli beslenme problemimiz var ne yazıkki