Atak mıdır nedir ya bu oğlum 7 Ay 24 günlük. Bir haftadır canımdan bezdim. İştahsızlık, uykuya direnme, uykudan sürekli ağlayarak uyanma, sinir ve öfke. 8. Ay atağı desem daha 8 aylık olmadı. 8. Ay atağı olabilir mi. Çıldırmak üzereyim tahammülüm bitti. Dün bağırdım daha da ağladı. Yardım edin lütfen.