enmir diğerlerini bilmiyorum canım
benim bebeğimde kolikti yakınımda kimsem de yok eşim işe gidince tek başıma elim kolum bağlı o ağladıkça bende ağlıyordum interneten ne gördüysem kolik bebekler için denedim.
Her ay doktor kontrolüne gittikçedr ben böyle yapıyorum diye oda rezene içme demişti. Ama ağlayınca susmuyordu hiç bir şekilde kaç çeşit damla kullandım neler içtim ne yaşadım Bi ben bilirim. Seni anlıyorum ama kolik bebeğin tek ilacı zaman bizim 3 ay 15 gün diyince bir anda bebeğim düzeldi. Sürekli ağladığında onunla hiç kaliteli zaman geçirememişim Bi sabah uyandı ağlamadı tüm gün Bi böyle şaşkınlık yaşadım tüm gün onu susturmaya çalışırdım normalde. Bana baktı güldü oyun oynadı. Bu günler geçecek bunu bil ve bol bol sarıl bebeğine en çok kucak istiyorlar sürekli kuçakla bol bol öp bu günler geçici. Bize duş, I love you masajı ve biogaiya damlası iyi geldi o dönemde. Her bebek farklı deneye deney sende bebeğine iyi gelen şeyleri bulacaksın. Birde benim bebeğime elma, bulgur, soğan, peynir, baklagiller, kavun, karpuz inanılmaz gaz yaptı hiç yemedim onları bildiğin pirinç pilavı ve yumurta tahin pekmez ve bal dan başka bişey yiyemiyorum zaten vaktinde yoktu yemek yapmaya ne yesem gaz oluyordu. Allah yardımcın olsun güzel anne. Bu günlerde geçecek