Lina-20 Kızlar geçen hafta başladık ek gıdaya yoğurt ile başlamıştım yüzünde kızarıklık oldu doktora söyledim yoğurdu şimdilik vermeyelim 20 gün sonra tekrar verelim dedi.sebze ile başla dedi.şimdi geçen haftadan beri kabak patates havuç balkabağı verdim başka neler verebilirim
Livamom Lina-20 Benim kızımda 6 bucuk aylık Ben sebze - yoğurt - meyve şeklinde gittim avokado kereviz verebilirsiniz artı olarak ben şimdi irmik yapıp meyve rendeleyip veriyorum yumurta sarısı verdi doktor bu şekilde ilerle dedi
Asyaveannesi04 Lina-20 avokado, kereviz, karnabahar, brokoli, semizotu,ıspanak ben hepsini denedim 3 er gün sonra mesela kerevizle balkabağını karıştırıp çorba yaptım 7.aydan sonra kuzu kıyma ile kabak yaptım
birminikbebekannesi Lina-20 biz 4 aylık başladık 3 gün denemeden sonra kabak patates havuç karıştırıp verdim şuan 7 aylık karnıbahar pırasa ıspanak brokoli de veriyorum her gün farklı farklı yapıyorum karıştırıyordum bir iki tanesini içine bebek ekmeği koyuyorum daha çok tok tutuyor yanında yoğurtla veriyorum
Lina-20 Elisa34 evet 6 aylığız canım.peki onları da verdikten sonra ne vereceğim.birbirine karıştırıp da mı vereceğim
Elisa34 Lina-20 ben önce ayrı yaptım sonra patates havuc kabagı karıstırdım irmik koyuyordum az bişey de ıspanağı blendardan geciriyodum sizin aylarda sade havuc patates koyuyordum tarhana corbası yapıyordum oyle oyle zaten 7ci aya gectik derken kahvaltı vs şimdi 9 aylıgız hemen hemen hersey den veriyorum
Lina-20 Asyaveannesi04 6. Ay böyle tek tek tadım ile geçiyo galiba dimi .peki pirinç falan tattırılıyor mu? Ben bazı tariflerde havuç patates ve pirinç karıştırıp verdiklerini gördüm de karıştıracağımda pirinç de katarım diye düşünüyorum onu ayrı tattırmak gerekiyor mu ki
Asyaveannesi04 Lina-20 ben ayrı tattırmadım tadımlar bittikten sonra bizimki 1.5 ay sürdü sonra sebze yemeğinin içine koydum bir yemek kaşığı kadar şuan maşallah herşeyi yiyor benim ki baştan alıştırırsanız herşeyi yer 10 aylık olucak
Elisa34 Lina-20 tavuk haşlama varsa tuz atmadan ayırıyorum ona mercimeği baharatsız tuzsuz ayırıyorum ama tarhanayı ayrı yapıyorum ıspanagıda bazen ırmik koyuyorum bazen tel şehriye onun dısında salcalı yemeklerden vermiyorum