Hanımlar merhaba size danışmak istediğim bir konu var, yeni doğum yaptım Çarşamba günü 40 ım çıktı bugün de kanama başladı zaten kırk kontrolüm vardı adet mi oldum acaba doktorum adet olacağını sanmıyorum ama belli olmaz her vücut farklıdır dedi. Zaten hafif sancılardan dolayı da adete benziyor. Lohusa kanaması da 20 gün sürmüştü adet mi oldum şimdi bana yakın çevrem doğumdan uzun bir süre sonrw adet olamayacağımı söylemişti o yüzden merak ettim