nazlimom_ HOLMEN marka bebeğim gazlı olduğu zaman almıştık ama hiç yatmadı bile öylece duruyor Ankara içi elden teslim olursa daha iyi olur fiyat 300 tl
milletsanaseymiolacak _annee_ ben bliss hamak beşiği İkimci elden 300 liraya aldım tahta ve baya sağlam olmasına rağmen 🫢
_annee_ milletsanaseymiolacak Ne güzel.😍 Bazen çok şaşırıyorum kullanıp da böyle fiyatlara satan insanlara :) Sizinki sanırım normalde 700 800 lira değil mi? Bende çok araştırmıştım ve baya makûl bir fiyata almışsınız. ☺️🌸