İshal oldu yapamadımı anlamadım tatlım
Bizde aptamil kullanırken SMA ya geçtik taş gibi kabız yaptı kızımı lagma yaptırdık ücüncü gün şuanda HİPP kullanıyorum gayet memnunum mamaları asla çalkalama bir pipet yada kaşık ile karıştır gazını alıyor köpürmediği için