Günaydınnn güzel anneler. Fırsat bulmuşken 2 sorumuda bi postta sormak istedim ay 1 günlük bebeğim sürekli gaz çıkardğı halde hem ağızdan hem popoda yinede hep ıkınıyo kızarıyo gaz sancısı çekiyo normal mi çıkartıyo biraz rahtlıyo Bi süre snra yine bşlıyo. Yediğime içtiğimde çok dikkat ediyorum. Diğer konu ise burun tıkanıklığı oldgunu nasıl anlarım burnuna bakınca içi temiz duruyo gündüzleri Bi sıkıntısı yok ama geceleri hırıltı oluyo. Şırıngayla burnunu açmaya korkuyorum bişey olur diye. Aspiratörlede çok ağladığı için tam temizleyemiyorum. Küçük tüpkerdeki fizyolojik sularla nasıl temzlyeblirim.