Metemervehan Doğum yapalı 8 ay oldu normal Doğum yapınca çok umursamamıştım ilk zamanlar bebeğimde hastanede yatmıştı hiç bir şey umrumda değildi ama şimdi göbeğim kaldı çok canım sıkılıyor ne önerirsiniz ?