Bebeğim 3 ay 26 günlük 4 ay olmamıza 1 hafta kaldı ne uyuyor ne de duruyor sürekli ağlama memede kalma isteği var uyutuyorum yerine yatırıyım diyorum 5 dk sürmüyor uyanmadı 1 aydır böyleyiz pilim bitiyor valla sizde de yaşayan var mı nasıl çözüm üretebilirim