Kendim için yazıyorum!Gebelik kolestaziyla mücadele eden bir anneyim.Dogumdan sonra olmaz demişlerdi degerlerimi zaman zaman ölçtürdüm birşey çıkmadı.2.bebegimi karar verdik korunmuyoruz ilaç takviyesi alayim ön hazırlık dedim.Bilirubin degerim yüksek çıkmış,safra kese tıkanıklıgi olabilir dedi kadin doğum uzmanı,dahiliyeyle görüşeceğim pazartesi.Fakat bundan mı bilmem kusmalarım,eklem ağrılarım,halsizligim çok fazla yerimden kalkamıyorum bu durumla karşilaşanlar var mı?Çok korkuyorum bir çok sebebi varmış 😏 Yardım edin ey dostlar