Meraba hanımlar iki gündür adetim geçiyor bugun sabah kahverengi akıntı geldi bi kere korunmazsız ilişki olmuştu ondan sonrada adet olmuştum tutmamıştı bebek şimdi ise kahve rengi akıntı geliyor internet baktım bebeğin rahme yerleştiğini söylüyor hamilr olma ihtimalim varmı