Portakalcicegiii Henüz 1 ay 17 günlük bebeğim var. Asla emmedi. İki gün öncede sütüm gitmeye başlamıştı. Dünden beri kahverengi lekelenmelerim olmaya başladı.. bu kadar çabuk adet olabilir miyim?
Yusufum0633 Bende oldum canım emzirmiyordum ama sağıyordum sütümü bebeğim küvezde olduğu için sağdığım halde yinede olmuştum
Portakalcicegiii Yusufum0633 bende sağıyordum birde sütüm kesilmeye başladı 😞 şimdide böyle lekelenmeler olunca cok moralim bozuldu.. iyi birşey mi kötü birşey mi anlayamadım
Yusufum0633 Portakalcicegiii Ben sütünle alakalı olduğunu düşünmüyorum sonuçta her kadın farklıdır ablamda emziriyor bebeği şuan 2 aylık ama yinede lekelenmeleri var sütüde yeterince var
Kaderkrkmz Portakalcicegiii ben emziriyorum gece gündüz mama vermiyorum aynı lekelenmeler oldu bende hatta 1 kere de kanamam oldu 2 aylık bebeğim
annesininbaliii Portakalcicegiii bende kirkim çıkar çıkmaz adet oldum her kadın farklıdır sütünüzle alakalı bir durum değildir stres yapmayın 🤗