Yasemince35 biz biogaia kullanıyoruz 3 aylık sadece bir kere oldu annem tarhanayı mama kıvamında yaptı cezvede ısıtıp bezin arasına koydu dayanabilceği sıcaklıkta karnına sardık 15 dakika sonra büyük insan gibi resmen gazını çıkarttı çocuğum annem yapalım dedi dinlemedim kocakarı işi o ne öyle ne alaka diye ama keşke dinleseymişim dedim sabaha kadar ağlamaktan bi hal olmuştu yavrum onu yapınca çıkarttı gazını dinlendi uyudu isterseniz yaparım derseniz bir deneyin derim