lceLady Türkiye’ye girdiği günden itibaren İphone 7 kullanıyorum, halen. Ben de bu yıl sonu 14 pro ile değiştireceğim. İos ile devam etmenizi öneririm. O stabilitede, uzun ömür farklı bir segment ürün bulunduğunu düşünmüyorum. Asla iPhone 7 almamalısınız. Bu cihaz bitik artık. Her zaman güncelini almak iyidir ama nasıl bir bütçe ayırdınınız? iPhone 13 mini tarifinize uygun gözüküyor. ☺️