Avayaz Terbiye için bir tık erken ama olabilir süt geliyosa kesilmemiştir. Siz orada süt az diye emzirmemezlik yapmayın, tam tersi oradan bol bol emzirin. Süt arz talep ilişkisine bağlıdır, bebek ne kadar emerse o ihtiyaç oranında üretilir. Benim başlarda sağ çok büyüktü sol yumuşaktı, sonra tam tersi oldu. Bariz görünüş ve sertlik farkı vardı hep. Ama ikisini de emdi her zaman