Busrahsusjjs 5,5 aylık Kızım tek kişilik karyolardan düşmüş ben mutfaktayken ağlamasına gittim ensesinin orası hafif kozaeıktı daha sonra sustu herhangi bir anormallik görmedim sizce doktora gitmeli miyim yatak ne çok engin ne çok yüksekti
salakmisincemilee Busrahsusjjs ne şekilde düştüğünü görmemissin ben olsam hemen götürurdum geçmiş olsun
Tugce Busrahsusjjs Böyle bir ikileme öncü olmak bize düşmez. Aynı vaziyette bulunduğumda acilen doktora götürdüm. Fakat bu demek değildir ki gidip tomografi çektirin. Bir ön değerlendirme almak her daim iyidir.
1Mother1Boy Busrahsusjjs 2 saat uyutmayın göz teması kurun fışkırır tarz da kusma varsa hemen götürün hastaneye
ipekkizimmm Busrahsusjjs dustugu yukseklik 50 ya da 55 cm sanirim bundan fazla olursa kotuymus. bi de nasil dustugunu falan gormediginiz icin bi goturseniz bence iciniz daha rahat eder.
miaselinam Korkma birşey olsa anlarsın. Anlamamak mümkün degil. Benim oglumda düstü otururken hemde sırt üstğ mermere . Küt diye bir ses geldi ona baktım arkamı dönüp. Aklım cıkmıstı resmen. O seste kafasını vurdugu içindi :( iki saat uyutmadım gözlerde kayma kusma uyku eğilimi varmı diye takip etti. Sükür yoktu. Tabi sizdede olmayaxak anlamına gelmiyor ama takipte kalın
Annis-ogul Busrahsusjjs geçen gün sırf bakıcı cocuhu düşürdü dye herkes bi yön laf etmişti hkli olarak ama bunu hâla ve hâla anneler de ypiyor ya pes.srtik şu yer yatağına koyun çocukları. Geçmiş olsun .kusma veya gözlerde kayma olursa muhakkak götürün
Baakpnr- Annis-ogul onlar beyinsiz ve cahil cunku :) benim kızımı Bakıcı düşürmüştü evet yok calısmasaymısım yok daha neler gelirmiş basıma ☺️ Benim için böyle düşünenlere Rabbime havale ettim ben 🤲 anneler de düşürebiliyor evet olacaksa her yerde olur zaten ama yükseğe bile bile bırakmak lades gibi
Pilea Cok dikkat edin bu düşmeler kafa vurmalar beyinde tümöre bile sebep oluyor ALLAH KORUSUN. Takip edin kusma varsa acil doktora götürün bir süre uyutmayın. Bebeklere güvenip yüksekte yalnız bırakmayın:(
kar_kristali Busrahsusjjs 2 yaşındaki kızım kanepemiz 50 cm bile değildir kanepeden düştü. Şimdi sol omuzunda köprücük kemiği kırık.şuan sargı da yatıyor kuzum. İhmal etmeyin canım kızarıklık var diyorsun Allah esirgesin
Annis-ogul Baakpnr- kesinlikle öyle cnm ve hâla bnm cocugum 5kere 7 kere düştü kafa üstü bisey olmaz diyenler bile var .
Baakpnr- Busrahsusjjs geçen gün bakıcımız 10.5 aylık kızımı koltuktan düşürmüş bizde kamera vardı düştüğü koltuk alçak fakat düşüş açısını görmeliydiniz boynu katlanmıs . Siz de görmedıgınız ıcın mutlaka doktora gidin derim ve bir daha lütfen koltuğa bırakmayın derim ❤️