Yrnbsr45 Defnemhuzurum geçmiş olsun canım bende 20 mg kullanıyorum bende yeni basladim sayilir daha 1 ay olmadı bnde de hem panik atak hem ansiyete var çok zor… biliyorum ben selectra kullanıyordum 50 mg iyi gelmeyince doktorum paxera yazdı
Defnemhuzurum Yrnbsr45 iyi gelir inşaallah Allah’ın izniyle farkedersin biraz sabır da istiyor ama geçiyor geldiği zaman yönetmeyi bilirsek sorun yok
umayy34 Yrnbsr45 benim anksiyeteme sadece efexor iyi geldi tabiki uzun vadede bu ilacta aklinizda olsun
Linaduygu Yrnbsr45 bende de var o an başka şeyler düşünmeye çalışıyorum en olmadı etrafta ki eşyalara bakıyorum renkleri söylüyorum gördüğüm nesnelerin vs dikkati başka yere çekmek gerekiyor sakinleşmek için
NOG06 Bende çok oluyor maalesef ama artık alıştım, o titremelere karşı gelerek kafamı dağıtmaya çalışıyorum zor ama
umayy34 Yrnbsr45 simdi panik atak sabah yasadiginiz durum fakat anksiyete kaygi endise demek. Bende cevreye ve kendine yabancilasma seklindeydi ve anksiyete ataklari geciyordum 🤦 tabi sukur atlattim sadece bazen cok kaygili oluyorum
Basaktrk Yrnbsr45 sadece Hun’un bir atak olduğunu düşün nefes alıp ver yavaş yavaş ve sonra camı aç güzel hava al unut o an yaşadığını ben çok ağır geçirenlerdenim diyim böyle böyle atlattım 😊
Yrnbsr45 Basaktrk sizede çok geçmiş olsun canım bende ansiyete var takıntı yaptıkça ataklar üst üstte geliyo saatlerce uyutmuyo🥺