Sol göğsümde yuvarlak bir kitle var. Emzirirken farkettim, emerken ağrıyor ve sol göğsümde ki sütü sağarken dolu olmasına rağmen damla damla akıyor ve ağrıyor. Bu durumu yaşayan var mı sonuç ne çıktı hangi doktora hangi bölüme gitmem lazım korktum açıkçası 3aylik da bebeğim var :(( sizce ne olabilir